Velkommen til support portalen

Find svar på alle dine tekniske spørgsmål og udfordringer her på Viasols support portal. 

Vælg en overordnet kategori, så løser vi problemet sammen med dig.

Hvilket produkt oplever du problemer med?

Vælg en kategori herunder for at finde løsningen på din tekniske udfordring.

Sonnen hybridanlæg

Her finder du svar på tekniske spørgsmål vedr. Sonnen

Batteri

Mit batteri starter først opladning sent på dagen?

Det er Sonnens forecast funktion der er aktiveret. Denne funktion er med til at optimere økonomien for anlægget hvis man får afregning for sin overskudsproduktion af solcellestrøm via sit elselskab.

Nedenfor følger uddybende beskrivelse:

Der ligger en begrænsning på feed-in på 3.68kW når man har et 1-faset system ved lovkrav.

Hvis man derfor producerer 4.5 kW, har et fuldt opladt batteri (SOC 100%) og forbruger 0.5 kW i huset ville man reelt kunne eksportere 4 kW (feed-in), men feed-in er begrænses til 3.68 kW.

Sonnen forecast funktionen kobler dit forbrugsmønster sammen med vejrdata. Sonnen systemet vurderer således om det giver mening først at starte med at lade batteriet senere på dagen, da systemet kan forudsige om du vil opnå et fuldt batteri alligevel. Således optimeres feed-in til nettet og den mængde strøm der evt. vil blive ramt af begrænsningen på feed-in på 3,68 kW minimeres.

Funktionen kan slås fra hvis man ikke ønsker denne. Gør man dette vil batteriet starte med at lade fra starten af dagen så snart der er excess power (overskudsproduktion i forhold til forbrug)

Jeg ønsker forecast funktionen slået fra

Sonnen skal blot have besked hvis man ønsker funktionen slået fra. Opret en specifik servicesag nederst på siden her, så sørger vi for dette.

Overvågning via App og Computer 

Jeg mangler adgang til overvĂĄgningen

For at fĂĄ adgang til dit Sonnen system skal du blot registrere dig som bruger via computer og app (MySonnne).

Følg vejledningen herunder eller benyt linket

Sonnen overvĂĄgning_opret login

VIA COMPUTER:

  1. Benyt link: my.sonnen.de       (https://account.sonnen.de/users/sign_in)
  2. Vælg registrer som vist nedenfor og indtast din email

 

 

 

 

 

OBS! Her skal bruges din email (Samme email som installatøren har fået oplyst af dig og brugt  ved installationen af anlægget)
VIA APP:

  1. Download MySonnen App
  2. Åben App’en og vælg registrer som vist nedenfor og indtast din email.

(Vigtigt! Samme email som installatøren har benyttet ved installationen)

Introduktion til MySonnen Appen

sonnen-appen MySonnen viser dig alle dine energidata på farten! Du kan følge alt på din telefon, herunder   solcelleproduktionen, husstandens forbrug, samt batteriets ladestand.

Hvis du har installeret en ekstra inverter kan du aflæse den totale produktion fra hele anlægget via din MySonnen app.

For at downloade appen skal du blot søge efter “my sonnen” pĂĄ din Google Play-butik eller App Store.

Følg vejledningen beskrevet herunder eller via linket

Introduktion til My Sonnen App

 

 

Forstå værdierne og graferne i MySonnen app.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forklaring af udtryk angivet i MySonnen appen:

Production                      = Produktion fra solceller i kW

Consumption                  = Husstandens forbrug i kW

Sonnen battery               = Batteriet ladning/afladning i kW

State of charge                = Batteriets ladestand i %

Independence i %           = Hvor meget af dit forbrug er dækket af din solcellestrøm

Grid Buy i %                     = Hvor meget strøm køber du på nettet

Self consumption i %     = Hvor meget af din solcellestrøm forbruger du selv

Grid feed-in i %               = Hvor meget af din solcellestrøm sender du ud på elnettet

 

Mit anlæg er offline

Jeg kan ikke følge min produktion på anlægget

Hvis dit sonnenBatterie ikke længere har forbindelse til internettet, kan det hjælpe at genstarte internet routeren. Se evt. din brugervejledningen til din router for at få oplysninger om hvordan du gør dette. Ellers skal du forsøge at frakoble routeren fra strømforsyningen og derefter tilslutte strømkablet igen efter 5 min.

Genstart sonnen

Hvis dit sonnenBatterie ikke fungerer korrekt, kan det hjælpe at genstarte systemet. For at genstarte systemet skal du blot følge nedenstående vejledningen. Du kan også downloade vejledningen via linket:

Anlæg offline_Tjek internet_Sonnen_001

Sluk for sonnenBatteriet

PĂĄ toppen af dit Sonnen kabinet finder du de forskellige knapper der skal anvendes

 

 

 

 

 

  1. Sluk for batterierne – SlĂĄ relæet F1 over pĂĄ off
  2. Sluk for Sonnen anlægget – drej knappen SPV over på 0
  3. Gå til din eltavle og slå relæet til dit solcelleanlæg fra (Sluk evt. for din internet router hvis der har været problemer med at få anlægget online)
  4. Afvent 10 min.

Tænd for sonnenBatteriet igen

  1. Gå til din eltavle og slå relæet til solcelleanlægget til
  2. Tænd for Sonnen anlægget – drej SPV knappen over på 1
  3. Tænd batterierne – Slå relæet over på ON

Herefter skulle anlægget gerne være online igen.

Stadig problemer?

FORBIND NETVÆRKSKABLET DIREKTE TIL DIN COMPUTER:

 

 

 

  1. Fjern netværkskablet fra din sonnen enhed XS03 og forbind det direkte til din computer.
  2. SlĂĄ WIFI signalet fra pĂĄ din computer.
  3. Test om du kan gå på nettet og finde en ny webside du ikke har besøgt tidligere.
    1. hvis ja fungerer netværkskablet
    2. hvis nej, fjern da kablet fra din router (se eksempel pĂĄ en router herunder) og skift til en anden port i din router
    3. hvis der stadig ikke er forbindelse er netværkskablet formentlig i stykker og skal udskiftes

 

OBS! ER DER INSTALLERET EN WIFI REPEATER?

 

 

 

 

 

Hvis der er opsat en WIFI repeater mellem din router og Sonnen systemet skal denne repeater genstartes og opsættes på ny så der er forbindelse mellem Sonnen enheden og WIFI repeateren.

(WIFI repeater er en enhed der er placeret i en stikkontakt hvorfra netværkskablet forbindes til Sonnen enheden)

 

Genstart af Sonnen

En genstart løser langt de fleste problemer

Genstart af sonnen systemet er altid første skridt hvis der opstår problemer med anlægget. Følg derfor vejledningen herunder.

Genstart sonnen

Hvis dit sonnenBatterie ikke fungerer korrekt, kan det hjælpe at genstarte systemet. For at genstarte systemet skal du blot følge nedenstående vejledningen. Du kan også downloade vejledningen her:

Sonnen Eclipse & Genstart

Sluk for sonnenBatteriet

PĂĄ toppen af dit Sonnen kabinet finder du de forskellige knapper der skal anvendes

 

 

 

 

 

  1. Sluk for batterierne – SlĂĄ relæet F1 over pĂĄ off
  2. Sluk for Sonnen anlægget – drej knappen SPV over på 0
  3. Gå til din eltavle og slå relæet til dit solcelleanlæg fra (Sluk evt. for din internet router hvis der har været problemer med at få anlægget online)
  4. Afvent 10 min.

Tænd for sonnenBatteriet igen

  1. Gå til din eltavle og slå relæet til solcelleanlægget til
  2. Tænd for Sonnen anlægget – drej SPV knappen over på 1
  3. Tænd batterierne – Slå relæet over på ON

 

Genstarten er udført.

Mit anlæg lyser blåt / gult / rødt

Hvad betyder lyset i logoet på mit anlæg?

sonnen eclipse (cirklen over sonnen logoet) fungerer som statusindikator for dit sonnenBatterie. Lyset er pulserende og varierer derfor i styrke.

Farven gør det nemmere for dig at finde ud af, om der er et problem med batteriet, og om der er behov for fejlfinding. Nedenfor finder du en enkel vejledning i de forskellige farvers betydning, og de første trin, du kan tage for at løse problemet.

Bemærk, genstart af SonnenBatteriet er altid er første step for at få anlægget tilbage i drift igen. Se vejledning til Genstart af Sonnen her på siden.

Farveindikation

1. BlĂĄt

Normal betjeningstilstand for systemet.

 

2. Gult

Ingen internetforbindelse. Anlægget er ikke afhængig af internetforbindelse for at producere, du kan blot ikke følge med på overvågningen, og derfor er det ikke et akut problem.

Kontroller, at internetforbindelsen fungerer i huset. Følg endvidere vejledningen her på siden, Mit anlæg er offline.

 

3. Rødt

Problem registreret: Genstart systemet. Hvis det ikke løser problemet, udfyld service sag her på siden og du vil blive kontaktet mht. service.

Download vejledning til genstart her:

Sonnen Eclipse & Genstart

 

 

Køb af strøm fra nettet (Time of Use)

Hvordan indstiller jeg til køb af billig strøm?

Følg vejledning til indstilling af Sonnen til Time of Use herunder. Do kan også downloade vejledningen via lnket her:

Vejledning til indstilling af Time of Use_Sonnen_DK_001

Du skal frem til Dashboard 2.0 hvor driftsindstillingerne kan ændres. Vejledningen nedenfor skal følges:

1. GĂĄ til siden https://find-my.sonnen-batterie.com/

(Vigtigt! Samme internet som Sonnen Systemet er tilkoblet skal benyttes)

 

2. Tryk på Configure Assistant 2.0 (Vigtigt! Det skal være version 2.0 og ikke 1.0)

OBS! Hvis kunden kun kan se version 1.0 vælges version 1.0.

Herefter kan man i browserens URL se den lokale Ip adresse efterfulgt af 8080 som eksempel:

/ip/193.104.202.2.8080 / login

 

Her fjernes 8080 i talrækken og der tastes ENTER hvorefter version 2.0 bliver aktiveret.

Herefter fortsættes til punkt 3.

 

3. Log på med følgende username og password

Username:      User

Password:       sonnenUser3552

 

4. I venstre side vælges „Settings“ hvor der kan vælges mellem operating modes. Hvis man vælger Time of Use kan indstillingen til hvornår systemet skal lade fra elnettet indstilles.

 

På samme måde kan indstillingen fravælges igen hvis systemet ikke længere skal hente strøm fra elnettet.

 

 

 

 

 

Vælg                    Start og End time

 

Vælg                    Max power from grid

(vælg hvor meget der maksimalt skal lades fra nettet – hvis der vælges 0 W lades der ikke)

 

Vælg                    Apply

 

Vælg                    Save schedule

 

 

 

Hvorfor sender mit anlæg strøm på nettet?

Mit anlæg sender og trækker strøm fra nettet, hvorfor det?

Selv når anlægget kører optimalt vil man kunne opleve meget små værdier af tilgang eller afgang til elnettet.

  • Anlægget fungerer helt lavpraktisk sĂĄledes:
    • NĂĄr der er solcelleproduktion, sender Sonnen systemet en minimal mængde strøm ud mod elnettet for at blokere strømmen fra elnettet i at komme ind i husstanden. PĂĄ samme mĂĄde kan man opleve at der trækkes en minimal mængde strøm fra nettet for at blokere batteriet fra at sende strøm ud pĂĄ nettet.
  • Selvom Sonnen systemet har en meget hurtig reaktionstid, kan der opstĂĄ korte ”spikes”, hvis man f.eks. starter en elkedel der lynhurtigt suger strøm, hvor Sonnen systemet ikke reagerer præcis pĂĄ samme tid, men sekunder efter.
  • Sonnen Systemet lader og aflader med op til 2,5 kW hvis man har 5 kW batteri. Hvis man har 7,5 kW batteri eller mere lader og aflader batteriet med op til 3,3 kW. Dvs. der kan forekomme tidspunkter hvor solcellerne producerer mere end der kan forbruges i husstanden og lades pĂĄ batteriet, og her vil overskudsproduktion blive sendt ud pĂĄ nettet.
  • Yderligere skal der altid indregnes en usikkerhed pĂĄ mĂĄlinger/visninger pga. tidsforskydning af mĂĄlt og vist data.

 

  • En anden ting man kan opleve i de mørke vintermĂĄneder er, at batteriet selv foretager en opladning fra elnettet. Dette sker typisk efter 30 dage hvor batteriet ikke har været ladet i nogen nævneværdig grad. Dette sker automatisk og som en del af vedligeholdelsen af batterierne. Den strøm der er hentet fra nettet forbruges blot efterfølgende i husstanden nĂĄr der registreres forbrug. 

Hvordan fungerer Sonnen systemet

Her følger en generel forklaring af systemets funktion

Max Solcellestrøm                                               6,5 kW

Max ladning / afladning af batteri                    3,3 kW

Max solcellestrøm til forbrug og net                4,6 kW

Max solcellestrøm direkte til net            3,6 kW

 

Unik og optimal udnyttelse med Sonnens intelligente styring:

Hele produktionen pĂĄ 6,5 kW kan bruges.

Eksempel 1. Direkte forbrug pĂĄ 4,6 kW i huset og overskud pĂĄ 1,9 kW lades pĂĄ batteriet

Eksempel 2. Direkte forbrug pĂĄ 3,2 kW i huset og overskud pĂĄ 3,3 kW lades pĂĄ batteriet

 

 

 

 

 

Generelt omkring systemet:

Hybrid-inverteren er speciel fordi batteriet sidder på samme side som panelerne – det giver et mindre systemtab og dermed en større effektivitet, og er en betydeligt mere rentabel løsning end at have et batteri ved siden af sit solcelleanlæg (kaldet et AC-batteri).

Batteriet i sig selv kan maksimalt sende 3,3 kW ud af gangen, sĂĄ hvis der ikke er nogen produktion fra panelerne, sĂĄ vil man maksimalt kunne hive 3,3 kW ud af systemet direkte fra batteriet, selvom inverteren i teorien kan klare 4,6kW.

Mit system lader ikke pĂĄ batteriet?

Mit system er lige blevet sat op, og det lader ikke pĂĄ batterierne?

Når anlægget lige er blevet installeret og idriftsat, starter batterierne med at kalibrerer. Det betyder blot at batterierne synkroniseres med hinanden således at anlægget kan lade og aflade optimalt. Denne proces kan tage op til 24 timer.  

OBS! En klar fordel ved Sonnen Systemet frem for andre batterisystemer er sĂĄledes ogsĂĄ her at man altid pĂĄ et senere tidspunkt kan udvide sin batterikapacitet med flere batterier da batterierne kan synkroniseres.

Datablad pĂĄ sonnen systemet

Her finder du datablad pĂĄ Sonnen systemet

Downloade datablad via linket herunder

Datasheet_hybrid_9.53_RoW

 

 

Fandt du ikke hvad du søgte?

Prøv spørgsmål generelt

Huawei hybridanlæg

Her finder du svar på tekniske spørgsmål vedr. Huawei

Datablade pĂĄ systemet

Indhold er pĂĄ vej…

Indhold pĂĄ vej....

Fandt du ikke hvad du søgte?

Prøv spørgsmål generelt

Growatt hybridanlæg

Her finder du svar på tekniske spørgsmål vedr. Growatt

growatt batt og inv

Inverteren er offline

Jeg kan ikke fĂĄ angang til overvĂĄgningen

Måske du har skiftet internet udbyder eller der er noget ander der har ændret sig i din opsætning.

Du kan genskabe forbindelsen til Growatt overvågningen (ShinePhone) ved at lave en genstart af forbindelsen. Du skal slåedes blot klikke på linket herunder og følge vejledningen.

2. Growatt inverteren er offline_reset WIFI_vejledning_Privat kunde

Opsætning af overvågning

Hvordan opsætter jeg overvågningen via ShinePhone appen

For at udføre opsætningen af overvågningen via ShinePhone skal du blot klikke på linket herunder og følge vejledningen.

1. Veljedning til opsætning af Growatt Shinephone_APP_Privat kunde

Genstart af Growatt systemet

Hvordan genstarter jeg mit Growatt system

Herunder følger link med vejledning til genstart af dit Growatt system.

Growatt genstart

Mit system gĂĄr i standby om morgenen

Hvorfor gĂĄr mit system i standby om morgenen?

Det der sker er at systemet skifter fra ikke-PV til PV mode. Processen begynder så snart der registreres PV effekt fra panelerne, men til at starte med er der endnu ikke spænding nok på panelerne til at inverteren kan fungere, i stedet for at melde systemfejl med ”Low PV Voltage”, så går systemet på midlertidigt standby og afventer at effekten fra panelerne stabiliseres, så der ikke opstår fejl med ”Low PV Voltage”.

Det er sĂĄledes et udtryk for at systemet faktisk virker som det skal.

 

Datablad pĂĄ Growatt systemet

Her kan du downloade datablade pĂĄ systemet

Produktion og egetforbrug er 0

Produktion og egetforbrug vises som 0 værdier i appen?

Dette skyldes en softwarefejl fra Growatts side. Anlægget producerer stadig, hvilket kan aflæses på displayet på inverteren.

Problemt kan løses via en opdatering som Growatt kan udføre.

Der skla blot oprettes en serivicesag her på siden, så sætter vi Growatt igang med opdateringen.

Hvorfor eksportere anlægget strøm?

Hvorfor eksportere mit anlæg strøm imens mit batteri aflades?

NĂĄr man oplever dette skyldes det typisk mĂĄler-forsinkelser og Growatt systemet der reagerer langsomt.

De data man kan se opdateres hvert 5 min. og her kan der være forsinkelser i de data der kan ses i øjeblikket.

Brug dags-opgørelserne fremfor øjebliks-tal som pejlesnor for om anlægget fungerer som det skal.

Fandt du ikke hvad du søgte?

Prøv spørgsmål generelt

Generelle spørgsmål

Her finder du svar på generelle spørgsmål i forbindelse med dit solcelleanlæg

Jeg har bestilt et solcelleanlæg

Jeg har lavet en aftale om et solcelleanlæg - hvad sker der så nu?

Linket herunder giver dig adgang til en kort guide der beskriver de få simple steps vi har inden du får dit solcelleanlæg.

Intro guide før opsætning

Udfyld montagelink

Jeg skal udfylde montagelinket, hvor finder jeg det?

Via linket herunder får du adgang til montagelinket. Du skal blot følge vejledningen.

Montagelink

Underskriv fuldmagt

Jeg skal underskrive en fuldmagt, hvor finder jeg den?

Via linket herunder får du adgang til fuldmagten. Du skal blot følge vejledningen.

Fuldmagt

Køb af overskudsstrøm

Her finder du info om de selskaber der køber overskudsstrøm

Via linket herunder finder du info om de selskaber der er godkendt til at købe din overskuds-solcellestrøm.

Betaling for overskuds-solcellestrøm

Dit GSRN nummer skal bruges hvis du ønsker at modtage betaling for din overskuds solcelleproduktion. Du kan kontakte en produktionselleverandør og indgå en aftale. Du finder listen med produktionselleverandører her:

www.energinet.dk/El/Elmarkedet/Produktionselleverandoer/Oversigt-over-produktionselleverandoerer

GSRN nummer

Hvis ikke du selv har modtaget dit GRSN nummer pĂĄ mail eller via eboks, kan du kontakte dit netselskab for at fĂĄ oplyst dit GSRN nummer. Du kan finde dit netselskab her:

www.danskenergi.dk/vejledning/nettilslutning/find-netselskab

 

 

Hvordan fĂĄr jeg mit GSRN nummer

Du fĂĄr dit GSRN nummer via dit netselskab, se yderligere forklaring her

Dit elselskab som du modtager din elregning fra er ikke det samme som dit netselskab. Dit netselskab levere strømmen til din husstand og afregner denne med dit elselskab.

Det er dit netselskab der tildeler dit solcelleanlæg sit unikke nr. (GSRN nummeret) som du skal bruge hvis du ønsker af lave en aftale med et selskab der ønsker at købe din overskuds-solcellestrøm.

Hvis du er i tvivl om hvem dit netselskab er kan du finde dit netselskab via følgende link :

www.danskenergi.dk/vejledning/nettilslutning/find-netselskab

 

Hvem er mit netselskab?

Her finder du info om dit netselskab

Dit elselskab som du modtager din elregning fra er ikke det samme som dit netselskab. Dit netselskab levere strømmen til din husstand og afregner denne med dit elselskab.

Det er dit netselskab der tildeler dit solcelleanlæg sit unikke nr. (GSRN nummeret) som du skal bruge hvis du ønsker af lave en aftale med et selskab der ønsker at købe din overskuds-solcellestrøm.

Hvis du er i tvivl om hvem dit netselskab er kan du finde dit netselskab via følgende link :

www.danskenergi.dk/vejledning/nettilslutning/find-netselskab

 

Skal jeg have skiftet mĂĄler?

Du skal sikre at du har installeret en summationsmĂĄler

Når du får installeret et solcelleanlæg er du berettiget til at få installeret en summationsmåler hvis du ikke allerede har dette. Summationsmåleren sørger for at summere produktion og forbrug ud på alle 3 faser i huset således at du får mest muligt ud af dit solcelleanlæg. Vejl. pris for udskiftning er ca. 1.600 DKK som du vil blive opkrævet af netselskabet der dækker dit område.

        Kontakt dit netselskab og få dem til at skifte din måler til en summationsmåler.

Du kan finde dit netselskab her: www.danskenergi.dk/vejledning/nettilslutning/find-netselskab

 

Du kan læse mere omkring summationsmåler via linket herunder:

www.viasol.dk/2020/10/15/1-eller-3-faset-inverter-gor-det-en-forskel-summationsmaler

Regning fra netselskabet?

Jeg har modtaget en regning fra netselskabet?

Det fremgĂĄr af din aftale med os at der forekommer en engangsbetaling til dit netselskab. Det er beskrevet i din aftale sĂĄledes:

OBS:
– Ved oprettelse af mikro VE anlæg, forkommer der et administrationsgebyr fra din eldistributør: Vejl. Pris: 1.800 kr.

– Hvis du skal have udskiftet fasemåler til summationsmåler, kan der være en udskiftningspris: Vejl. Pris: 1.600 kr.

Begge omkostning er IKKE dækket af nærværende tilbud.

Hvor angiver jeg håndværkerfradraget?

Her finder du vejledning til at angive dit håndværkerfradrag

Du skal selv angive håndværkerfradrag på din årsopgørelse. Det ligger under rubrik 460. Her kan du lægge jeres udgift til montage og el-arbejde ind. De står angivet på den faktura du har modtaget fra os – husk at tilføje momsen på beløbene. Få evt. flere info på skats hjemmeside.

www.skat.dk/skat.aspx?oid=2234759

 

 

Montagevejledning til selvmontage

Find montagevejledninger herunder

Hvis man har valgt løsning med selvmontage er det naturligvis en selvfølge at man har indsigt i hvordan et solcelleanlæg skal monteres.

Herunder kan du finde lidt hjælp og vejledning til at udføre montagen på taget

Strengning af solcellepaneler pĂĄ inverteren

Strengningsoversigt_011

 

Standard montage – Tag med hældning – generelt:

www.youtube.com/watch?v=JTuJpEVrvcQ

 

Standard montage – Tag med hældning – tegl:

www.youtube.com/watch?v=oQz0EqHq38o

 

Er jeg tilmeldt afregningsgruppe 2 eller 3?

Herunder følger beskrivelse af afregningsgruppe 2 og 3

Vi tilmelder som udgangspunkt altid i gruppe 3 (øjebliksafregning) da det er det der som helhed bedst kan betale sig.

Under afregningsgruppe 3 kan man være sikker på ikke at skulle betale højere abonnement fra Forsyningsselskabet, hvilket kan være tilfældet ved gruppe 2 (timeafregning)

Samtidig skal man ikke ansøge om tilladelse til opsætning af solcelleanlægget, hvilket er en beurakratisk process med 2 ansøgnigsrunder både før og efter installationen.

Gruppe 3 giver mulighed for salg af overskudsstrøm fra solcelleanlægget

 

Hvis man vælger gruppe 2 (Timeafregning) er der 2 væsentlige ting man skal være opmærksom på.

  • Det koster typisk et ĂĄrligt tillæg i form af et højere abonnement fra Forsyningsselskabet hvilket gør at denne løsning ikke er fordelagtig. (Der kan naturligvis være undtagelse hvor der ikke opkræves et højere abonnement i øjeblikket men der i mod vil der sĂĄledes ofte være højere tilslutning/oprettelses- afgift) Man kan altid forhøre sig hos sit Forsyningsselskab omkring prisen for det højere abonnement.
  • Gruppe 2 kræver forudgĂĄende tilsagn fra Energistyrelsen og man skal derfor ansøge energistyrelsen om tilladelse inden man pĂĄbegynder installationen af et nyt solcelleanlæg pĂĄ gruppe 2, og der skal søges igen om endelig tilladelse efter installationen er udført. Her ligger der selvsagt en risiko for at anlægget ikke godkendes efterfølgende.

 

"

Opret en servicesag

Fandt du ikke hvad du søgte på support portalen, kan du oprette en specifik servicesag her.

Interesseret i et nyt tilbud?

Er du landet forkert her på service portalen og ønsker at blive kontaktet vedr. et nyt eller eksisterende tilbud?

Kontakt os allerede i dag, sĂĄ vender en af vores konsulenter hurtigt tilbage.

+45 7020 7474

kontakt@viasol.dk

Hejrevej 39, 3 sal
2400 København NV

Handelsbetingelser: Privat - Erhverv.

Prøv vores online beregner